Mietin josko aloittaisi blogin jota minun muutkin kaverit lukisi. Tämä on jäänyt vähän tämmöseksi Ankka-blogiksi. Tai sitte pidän kahta. Mutta miksi helvetissä? Mnjaa emt.

Minä vähän tuossa vireellistyin viikonloppuna, voisin ylläpitää jotenkin.

Hei tuota, se joku kuvataiteellinen blogihan minun piti aloittaa. Mut toisaalta kuvataide on niin kovin paljastavaa. Voisin valokuvaillakin jotain. Mutta haluaisinko sitte laittaa kuvia esim. itsestäni? Tai siis haluaisin, mutta mille yleisölle. Ehkä teen salablogin jonka sijainnista tietää vain harvat ja valitut.

Kaverini tulee ehkä ensi viikonloppuna käymään, hänen ehdotuksensa oli että juodaan pullo kossua ni saadaan sitte minun kamoja hienosti järkättyä. Melkeinhän vois tuntemattomammat luulla että olen joku alkoholisti.

Njähää!


np. Carpark North - Lost (Peace)