Ach. Yrch. Pääsin puoli 5 nukkumaan koska kuuntelin vielä musiikkia puolisen tuntia. NOH. Elin harhaluulossa että saan nukkua miten haluan. No eikös kello kymmeneltä puhelin soi; käsky kävi, sama aika ja paikka kuin eilen, tänään oltava valmis. Ilman sen tarkempia yksityiskohtia, voin kertoa teille ettei se tule onnistumaan. Ja minä kyllä lähden viimeistään 10 pois että ehdin muihin hommiin. Eli olen ehkä 1 yöllä kotona. Jeejeejee. Jääpä se Apulantakin väliin. Tosin olisi se taitanut jäädä muutenkin.
Huooh, mielenrauhani järkkyi tuosta puhelusta sen verran etten pystynyt enää jatkamaan unia kun mietin vaan miten paljon minua vituttaa. Tunnin yritin mutta ei siitä mitään tullut, nousin sitten ylös laittamaan omenahilloa tukkaan ja sitten päätinkin mennä takaisin vähän nukkumaan. Sain levättyä vähän levollisemmin. Sitten nousin taas noin tunnin päästä syömään, ja senkin jälkeen ajattelin että jaa voisin kyllä vielä nukkua kun iski väsymys. Noh, olin tuossa sängyssä noin puolisen tuntia kun tutor soittaa että pomo on hänen kanssaan tuosta jutusta jauhanut tunnin puhelimessa. Kiinnostaa. No mutta joo sitä se soitti että jos menisin kuun lopussa sitä tuuraamaan PALOLAITOKSELLE. Höhöhhöhöö. Menenhän minä.

Ja ettäkö kaiken tämän jälkeen menisin taas lauantaina töihin? Öö, EN. Pitää soittaa liittoon että saanko takautuvasti niitä semmoisia kuukausia. Jos en niin kahton kuinka kauan jaksan tuolla olla töissä.

Ja nyt loppui töistä jauhaminen. Ei minulla tässä nyt ollut muuta asiaa oikein. Tai no sitä että taas pitää soittaa moneen paikkaan, muistaa monta asiaa ja hoitaa monta asiaa. VITTU. Anteeksi nyt vain.
Mikä tässä nyt taas on? Kun eilinen päivä alkoi niin kivasti, niin aina nuo tulevat ja mädättävät mieleni. Noooh, kyllä tämä tästä! Tämä jos mikä ei kestä ikuisesti.

Humma hummarum; uskotteko, että olen aivan jumalattomassa humalatilassa tuossa joulukuun alussa?

Dark hair fall.


np. Nightwish - While Your Lips Are Still Red