Matkapäiväkirja. Kävin siis lauantaina tupareissa Helsingissä.
   Päivä alkoi klo 9 aamulla kun piti herätä että ehtii junaan ja vähän laitella juttuja ennen lähtöä ja. Juna siis lähti 11. Mel Gibsonkin soitti sitten siinä junamatkan varrella ja höpisi jotain että sitten kun tulen joku kerta käymään niin jos katsoisin sen kanssa jotakin hänen enkun tehtäväänsä :) Niin tosiaan, mihis kaikkialle minun pitääkään taas mennä vierailemaan.. Mel Gibsonin kämpille, kaverin luo Lahteen, Härmälään juhannukseksi? Turkuun? Kouvolaan Läjäkasan luo (taisin muuten olla oikeassa sen suhteen että sillä on joku nainen)? No juu! Palataas nyt taas tähän matkapäiväkirjaan.
   Niin, perillä sitten käytiin Looran, sen miehen ja meidän kaverin kanssa nälkäisinä syömässä ja alkoholishoppailemassa. Sitten mentiinkin Pasilaan tupareiden tukikohtaan jossa tapahtuman emännät oli vielä puolipukeissa ja jatkaneet edellispäivän juomista, höhö. Sitten pikkuhiljaa alkoi tulla enemmän väkeä (joista osaan en ehtinyt ottaa minkäänlaista kontaktia). Ensimmäisinä vieraina saatiin eniten boolia ja huuh, olipa se hyvää ja päähännousevaa, kaikkia alkoi yhtäkkiä naurattaa kamalasti, höhö. Noo siinä sitten tapahtui illan aikana vähän vaikka ja mitä, olennaisimman olen taitanutkin jo kertoa Ankkalammessa. Ihmiset ainakin tykkäsi paljon toisistaan, mhöhöhöö, juu. Välillä tuntui että olis ollut joissain orgioissa. Mut joo tosiaan tämä sohvaepisodi. Kiimainen teinipoika oli minun kimpussa, mutta tilanne hoitui. Oli se vaan rasittava tyyppi. Ja miksi se minun kaveri sai olla sohvalla röhnäämässä suhteellisen rauhassa sillon aiemmin mutta minä en saanut, hä? Pitää vissiin lopettaa juominen, nykyään aina kun olen jossain puolitajuttomassa tilassa niin joku tulee ahdistelemaan. Haha, no ihankun lopettaisin!
Juu ja myöhemmin se tyyppi vielä kehtasi tulla ruinaamaan tupakkaa. "Hei kaunis neito, saanko yhen matkatupakan?" "Et." "Ai en?" "Et."
Örh.
Niin ja sitten siinä loppuvaiheessa oli sitä tappeluntynkääkin kadulla, Loora vei haavoittuneen miehensä kotiin ja minä jatkoin iltaa kahden kaverin ja toisen niistä belgialaisen poikaystävän (hauska aksentti sillä) kanssa. Seuraavana aamuna heräsinkin Espoosta, höhö. Ja heti kun heräsin äiti jo soitteli että olenko hengissä, voi noita äitejä. Ja sitten vielä mummokin soitti!?! Osaa sekin kyllä ajoitukset. Sanoin sille sitten siinä että olen Helsingissä.
"Onko se kiva poika?"
"Hä, mikä poika?"
"No se kenen luona sie siellä oot."
"En mie minkään pojan luona ole."
"Ai et, no kenes sitten?"
"Yhen kaverin."
"Aijaaaaaaaa, mie aattelin että siulla on joku poika siellä."

Voi jehna :)
  
Sitten käytiin kaverin kanssa päivemmällä kaupungilla syömässä ja hengailemassa ja se saattoi minut junaan.

Noniin, mihinkäs minä sitte seuraavaks menisin! Hihii, työkaveri oli tutkinut asiaa ja minulla taitaa olla juhannus vapaa! Eli saatan päästä sinne Härmälään, jau. Ensi viikonloppuna sitten Loora tulee tänne ja minä käyn Saimaan risteilyllä työporukan kanssa, mhöhöö. Ja Turussa voisin käydä, eiks joo? Mitähän siinä heinäkuussakin piti tehdä, kai se on Helsingissä käytävä. Olikohan vielä jotain muuta. Jaa taisikin olla että Loora tulee tänne vähän pidemmäksi aikaa silloin kun minulla alkaa loma, eli heinäkuun lopussa. Juu. Eiköhän tämä ollut tällä kertaa sitten tässä. Huomenna palolaitos, ach.

Btw miksi Ville Valo on siellä morphaus-nettisivuilla?


np. David Cook - Hello