Nyt voin taas kirjoittaa tänne. No vittuako minä sitä teille erikseen kerron? Etteköhän tajua muutenkin kun siinä nyt luette että joo, nyt se kirjoittaa. Tai on kirjoittanut.
Completely unnecessary.

No hei. Eilen tuli joku konsertti telkkarista, satuin kääntämään kanavan ja Jenni esiintyi siellä! Nätissä mekossa ja nätisti laulaen Petteri punakuonoa. Jenni on ihana. Iih. Kuinka ollakaan, haluan sen levyn. Se muuten puuttuu siitä listasta (sisältää kirjoja ja DVD:itä) minkä annoin siskolle. Tämän luovutuksen perusteella voin odottaa saavani ainakin yhden kirjan joululahjaksi :]]] voiko parempaa olla. Äitikin sitä listaa meinaa vilaista. Ahihi. Iskän kanssa olin tuossa puhelimessa, se sanoi ettei niille tartte hommata lahjaa. Kyllä minä oikeestaan haluaisin hommata, mutta en keksi mitään! Äiti sanoi että osta viinipullo. Mutta se nyt olisi ihan tylsä lahja. Tosin aika minunlainen, högö. Tjaa-a, en minä tiiä. Saisinkohan aikaiseksi piirtää sille jotain? Tuskin. Äitille kait ainakin pitää kun sille nämä korttiasiat on jotenkin vissiin tärkeitä hyväntahdon eleitä. Mutta minusta kortit on turhia, joten mieluummin teen piirroksen/maalauksen whatever.

Eilen kävin töitten jälkeen äitin kanssa kaupassa ja syömässä, syötiin punaviinissä haudutettua lohta valkoviinikastikkeessa :P Hyvää oli. Alan tätä menoa varmaan syömään muroja viinin kanssa. Oon muuten nyt jotenkin ihmeen automaattisesti ja hetkessä alkanut välttää lihaa. Eipä sillä, en syö sitä erityisen paljon muutenkaan. Mutta kuitenkin, koitan nyt syödä pääasiassa kalaa (syön sitä aivan liian vähän ja harvoin) ja rehuja. Niin ja siis jos ette nyt sitä syytä vielä ole hokanneet tai tienneet niin se on se, että minua ottaa aivoon tehoeläinperäinenruokatuotanto (=tehoeläinrääkkäys). Aika hieno yhdyssana muuten tuossa, eikö vain. Mutta iskä saisi kyllä vielä luvan hommata jostain jotain metsästettyä lihaa. No, siskolla saan sitten sitä iskän antamaa hirveä. Itse asiassa VASAA. Olen minä outo. No joo, niin, pitää soittaa iskälle joku päivä ja kysyä josko se mitään tietää noista teurastamoista yms. Sehän se niitä lihoja on kuitenkin leikellyt.

Kirjaharrastukseni on viivästynyt TAAS. Ensi viikolla pitäisi palauttaa ja se Draculakin vielä roikkuu. Teen nyt niin, että luen sen loppuun ja sitten uusin ne kaksi muuta ja luen ne. Perkele. Housea taas olen katsellut kuin idiootti.

Rahankeräykseni sujuu aika mukavasti. Sitten se taas vähän taantuu kun menen Helsinkiin jouluna. Ja helmikuussa Tampereelle Kornia katsomaan. Mutta ei se mtn! Siskolla on vielä minulle velkoja maksettavana, hähä. Sekä äitillä. Rahaa vaan virtaa. Tuleekohan minusta nyt työnarkomaani kun huomasin vaurastuvani :/ Jos meinaan semmoiseen hurahtaa niin sanokaa että nyt karjalan vosu lopetat oitis ja otat tästä pullosta huikan! Jeah.

Niin joo tosiaan, töissä on nyt ollut vähän jännittävä viikko. Olen ollut sen tutorini kanssa töissä koko ajan, ja sen kanssa työtunneissa voi vähän joustaa. Ai VÄHÄN. No mut joo, olen sen kanssa ensi viikollakin töissä, ainakin yhtenä päivänä. Palveluohjaajaamme en ole edes nähnyt, ja sekin olisi minua havitellut seurakseen, mutta en tietty pääse kun on muita hommia. Ja sitten se toinenkin tutori silloin soitti ja höpötti jostain tulevasta ryhmästään, että josko haluaisin siihen tai jtn. Ja nyt tämä tän viikon tutori höpötti ensi kesästä vähän siihen tyyliin että olisin automaattisesti taas sen ryhmässä! Ja palveluohjaa ottaisi minut kanssa. Mikä niitä vaivaa! Siis minullahan ei henkkoht. ole mitään väliä kenen kanssa teen töitä, mutta tuntuu että ne kaikki kolme jotenkin kilpailee keskenään tai jtn. Mutta hittoako ne kaikki minua havittelee. Äh, ja nuo tutorit varsinkin inhoaa toisiaan tms ja puhuu toisistaan paskaa. Ne kaikki kolme puhuu toisistaan, joku enemmän ja joku vähemmän. Ja minä olen aina se, kuka kuulee ja tietää kaikki puheet. Ihme juttu. Kuuntelen siinä sitten sujuvasti että joo-o, onko noin. Toisesta tutorista en tiiä että haluaako se minut kokonaan vaan peesiinsä, vai haluaako se vittuilla palveluohjaajallemme laittamalla minut muihin hommiin, etten voi olla sen kanssa vai mitä ihmettä. Nooh, oli miten oli, niin kauan kun minun työt ei kärsi niin en välitä. Puhukoot minulle mitä tahtovat kenestä tahtovat miten paljon tahtovat, kunhan vaan eivät kohdista sitä minuun. Syökööt vaikka toisensa elävältä, minä voin kyllä tehdä töitä ihan kenen kanssa vaan. Tietysti preferoin joitakuita tiettyjen asioiden vuoksi muttah. Mutta mitäpä minä tässä enää lässytän, asia on päivänselvä. Tai jtn. Juu.

No tästähän tuli mukavan pitkä kirjoitus. Zädääm. Eiköhän lähdetä ryyppäämään.

The second mate was Andy
By Christ, he had a dandy
Till they crushed his cock on a jagged rock
For cumming in the brandy


np. Sex Pistols - Friggin' In The Riggin'