Minun mielestä on aika saatanan epäreilua, että tänään tulee _4_ elokuvaa, jotka voisi katsoa! Ei ne kaikki välttämättä ole yhtä hyviä, mutta katsottavia. Ja sitten yleensä sieltä ei tule yhtään MITÄÄN! Mutta nyt, 4! Merkele. No mutta, Johnny Depp menee tässä tilanteessa etusijalle, eli katson ainakin Depp-leffan. No joo ja oikeastaan, kaksi noista leffoista olen jo nähnyt, ja yksi jäljellejäävä leffa tulee Depp-leffan jälkeen. Mutta se tulee niin myöhään, ja minun pitää herätä ennen puolta 7. Niin ja Deppistä vielä, luin lisää kirjastani Benny ja Joon -kohtaa, ja nyt hatuttaa (haha, tajusitteko, Hattu-hatthatt!) vielä enemmän etten nähnyt sitä kun se viikko sitten tuli. Olisin halunnut nähdä Johnnyn (haha, toiletti!) Chaplin-Keatonina :(

Ei hitto, siskonpoika oli äsken sylissäni, pyöritti nyrkkiään suussaan, ja sitten lättäsi sen minun naamaan! Hå hå hå! On se mukavaa kun naama on lapsen kuolassa. Mutta tuolla penskalla on kyllä luonnetta, täytyy sanoa. Pelkään sitä päivää kun se oppii kävelemään.

Katsoinpa tuossa muuten eilen MTV:tä, ja olen niin tyytyväinen siihen, että Backstreet Boysiin voi aina luottaa. Näin nimittäin heidän uusimman musiikkivideonsa, ja ne eleet, ah! Kaikki vielä tallella. Ja ihan pokkana tietenkin.
"I'm inconsolable!" *vääntää naamaansa tuskaisesti taivutellen nyrkkiin puristettuja käsiään polvillaan hiekalla*
Mutta siihen olin kyllä pettynyt, etten nähnyt videolla Kevin "Kulmakarva" Richardsonia. Tsekkasin tilanteen, ja kyllä, hän on jättänyt bändin! Ah ja voi. Mhehe, noh, ehkä se on hänelle parempi.

996003.jpg

Menen syömään.


PS. Löysin BSB:tä googlettamalla tällaisen kuvan, wtf?!
317990.jpg


np. Backstreet Boys - Everybody