Tässä minä vaan valvon, niin tai siis olen hereillä, eikun täh.. ööööh.. Niin siis olin aamummalla töissä enkä mennyt nukkumaan uudestaan kun tulin kotiin.

Ei minulla kyllä mitään asiaa ollut.

Niin! Lunta satoi tosi paljon aamulla :] Mutta nyt on tietkin alkaneet sulaa :| Eipä sillä, olkoon tommoinen keli vielä ainakin reilun viikon kun pitää polkea pyörällä tuonne hevonkuuseen.

Siivoan kohta, ihan varmasti juu. No jos ainakin tiskaisin. Pakkohan tuo olisi.

Odotan tässä rahojani (niitä potentiaalisia), sitten lähden kauas pois ja sanon näkemiin!

Stam1naa olen tässä vaan kuunnellut jo kolmatta päivää. Jännää kun ajattelin aiemmin että siihen on vaikea päästä sisälle. Sitten vaan.. aloitin.

Juon kaiken, juon myös huomisen
Juon kaiken jotta muistaisi en
Minkä muiston valitsen
Syy on selvä, minä en
Syy on hävinneiden palojen
Muistipalapelien


np. Stam1na - Likainen parketti