No hei, kirjotan minäkin tänne joskus, eh.

Olen nyt lomalla ja Helsingin reissun jälkeen oon tässä nyt viikon jo koomannut, aluksi äitin tykönä ja nyt täällä. Silti tuntuu ajoittan, välillä pitempiaikaisesti jonkinlaista stressaamista vähän kaikenlaisista asioista, ja se tuntuu kropassa. Enkä päässyt opiskelemaankaan mihinkään, eli on vuosi vielä oltava töissä. Jotenkin nyt on taas niin epämääräinen elämänvaihe että joo. Ei tiiä oikeen miten olis.

Synttäritkin on kohta, ja aion mennä perjantaina Helsinkiin niitä viettämään. Tosin serkku on kuulemma vähän persaukinen mutta eiköhän myö jotain keksitä. Ja kohta onkin jo loma loppu ja sitte Jurassic o_O nii muuten, onko teistä ketään tulossa sinne? Varpsu jotain puheli ettei taida sittenkään lähteä.

Juu ja olen innostunu kovin Ulverista, nyt kun olen enemmän tutustunut. On ainakin hyvin määrittelemätön bändi kun jokainen levy on erilainen. Minä tykkään.

 

Blogin nimi ^^

1247594889_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

np. Ulver - Christmas