Kävin hammaslääkärissä, ensi kuussa uudestaan. Puhui jostain tujummasta puudutuksesta seuraavaksi kerraksi, mitä se meinaa minulle oikeen tehdä :| Tällä kerrallakin olin jo kauhusta kankeana koska en ole aikoihin käynyt hammaslääkärissä ja ajattelin tuon yhden hampaan olevan sen verran ikävä että varmaan pää räjähtää kivusta jos siihen kosketaan. Mutta ei tuntunut missään. Tosin puudutettiin mutta silti. Helvettiäkö minä tässä tätä raportoin? Jaa no, minun blogihan tämä on. Että hah vaan niin hähä.

Mitähän muuta minun piti yleensä kertoa? En muista, raah.

Kaverin piti viikonlopuksi tulla tänne kanssain juhlimaan mutta saapumisensa on vielä epävarmaa kun tuli muutoksia. We'll see.

Radiossa kertoivat että miehet humaltuvat kurveista. Oletteko te, miehet, kokeneet humalaa muistuttavan tilan katsellessanne kurvikkaan naisen muotoja? Ja tykkääkö kaikki miehet muka nyt sitten yhtä paljon kurveista. Kai toiset humaltuu hentoisista H-mallisista (ei sillä etteikö tiimalasi voisi olla hentoinen). Emt, kertokaa?

No niin eiköhän tämä nyt riitä.

 

np. Hedningarna - Såglåten