Yahoo! Soitin tänään pomolle niistä ensi kuun vapaapäivistä. Haha, rupattelin jopa ensin hänen kanssaan hänen lomamatkastaan (josta hän sai taudin, HAH), hahahaa! I'm such a.. something? Yeah, anyway, minulla on nyt ne vapaat, eli lähden keskiviikkoaamuna 5.12 Helsinkiin, iihhii. Pitkästä aikaa! Menen katsomaan Apulantaa ja parasta ystävääni ja käyn siskon pikkujouluissa ja. Ainiin, siskon mies tänään kyseli kun olin puhelimessa siskoni kanssa, että tuleeko se, kenet te tunnette nimellä "hyypiö" ja "hämärämies", sinne pikkujouluihin. Haha, miksi se nyt sinne tulisi. Ei se tule nyt yhtään mihinkään, mhöhö. Siskon mies on kyllä ihme kiihkoilija näissä minun asioissa. Aina kun tulee ilmi joku uusi miespuoleisen tuttavani nimi, niin se innostuu. Heh, taisi raukka jo innostua että menen naimisiin tai jtn. "Pikku Merle on löytänyt onnen, ihanaa! Vahdinpa vielä että on ottanut itselleen hyvän siipan, prkl!" Hitto, jos sanoisin sille esmes että aion mennä raasulaaman kanssa ryypiskelemään, se pitäisi jonkun kuulustelun! Heh, innokkaampi kuin isäni. Eipä isäni kyllä esim. tuosta "hyypiöstä" mitään tiedäkään. Ellei sisko ole kertonut? Hmm.
Miksi minä edes puhun tästä.

Iskästä puheenollen, sain hienon idean! Annan hänelle isänpäivälahjaksi maalauksen/piirroksen hirvestä (isäni on lihanleikkaaja/erämetsämies). Juu.
:]

Olen ollut tänään entistä itsenäisempi työntekijä! Onpa mukavaa. Ja ihmiset tervehtii minua ja juttelee minulle innokkaasti, ah! Huomenna teen samoin.

No tämähän olikin ihan hyvä päivä.


np. Justin Timberlake - (And She Said) Take Me Now