Minulla on aina hauskaa aamuyön aikaisimpina/myöhäisimpinä tunteina. Olen elämäni vedossa! Miun pitäis vissiin oikeesti alkaa elää tämmöisellä unirytmillä. Mutta sehän olisi yhteiskunnallisesti paheksuttavaa, ai sentään. Like I give a fuck! Noh, tuskin kuitenkaan otan tästä mitään kestävää elämäntyyliä. Mutta onhan tämä mukavaa.

Näissä juustosarvissa on liian vähän juustoa.
Miksei tässä kämpässä ole mitään kermaisaa?

En minä katsonut vielä mitään piraattielokuvia. Siis merirosvo, you know. Enhän oo ehtinyt vielä, nousin kolmelta ja läksin neljältä töihin. Ja nyt olen tässä! Ja niin sitä semmosta sitten että huomenna on kaikenlaista katsottavaa. Plus on taas kamalasti kaikkea mutten muista mitä! Perkele.
No nyt muistin jotain ja kirjoitin ylös. On tämäkin nyt, mitä tää tämmönen! Nyt sitten pitäisi vielä päätellä että mitä tekisi ensiksi ja. Tosin ongelma tässä on nyt se että menisinkö huomenna töihin kun voisin siirtää sunnuntaille. Taidanpa mennä. Hittoako minä tätä selitän.

Tuntui että oli jokin ajatus takaraivossa joka voisi tulla pinnalle tässä kirjoittaessa mutta ei se nyt kuitenkaan.

Ainiin ja minullahan olis kaikenlaisia harrasteita ja mielenkiinnon kohteita (niitä tulee välillä vastaan)! Mutten muista! No hei muistan osan. Mutta! Semmoisia erikoisempia. Pitää vissiin alkaa tätä tietokonetta selaamaan läpi.

Ainiin pt. 2. Huomasin vasta tuossa pari tuntia sitten että raasulaamalta oli tullut aamulla viesti (jossa oli paljon asiaa). Jos olen sen aamulla lukenut ni en ainakaan enää sitä muistanut. Tai no joku hämärä mielikuva on ehkä. Tosin, puhelin on saattanut seota taas eikä mitään viestiä ole tänään tullutkaan, vaan joskus aiemmin. Emt.

Voi vittu mitä paskaa!

Mulla on taas joku Merkele-naarmu. Tällä kertaa sormessa. Se on kolmiosainen. Ja outo.


np. Hocico - Twisted Lines