Oon ollut jossain semiuupumuksessa pari päivää jotain mutta nyt alkaa taas piristyä. Ehkä. Ostin eilen akryylivärejä, ne on kivoja. Paletti olisi kiva vielä olla ja se veitsi.
Tulipa uuden/vanhan innostuksen myötä katseltua taas vanhoja/uusia tuttuja:

Michael Hussar: Daddy's Girl
2038232.jpg


Synkkä viherpiipertäjä Camille Rose Garcia
screenshot1-16.jpg

Huomenna ajattelin tehdä katkarapuruokaa, hmm.

Tuntuu että olen unohtanut jotain, pitäisi saada arkiasiat johonkin järjestykseen, kunhan ensin nyt muistaisi kaiken mitä pitää huomioida. Siivota tänään piti mutten ehtinyt. En tiiä jos jaksaisi vielä tiskata. Huomenna kun on sitten muitakin askareita niin kaikki kasaantuu yhdelle päivälle mut noh. Piuh, haluaisin vaan maalata.

Kyl tässä talossa asuu herkkää porukkaa, tänäänkun lähdin kaupungille ja avasin ulko-oven niin väliovi pamahti pari kertaa kiinni läpivedon takia kun säädin parvekkeen oven kanssa (halusin jättää sen rakosalleen). Niin sitten kun läksin hissille niin joku naapuri avasin oven ja kyseli että "mitä se meteli oli?"
"Mikä meteli?"
"No ihankuin joku ovi olisi paukahtanut."
"... se oli varmaan toi minun kun laitoin parvekkeen ovea."
"Ai sinulla oli läpiveto, juu."

Sitten se häipyi takaisin kämppäänsä. Hohhoi. Minua paskat kiinnostaisi jos rappukäytävässä joku random ovi paukahtaisi, tuskin edes huomaisin.
Sitten oli käytävän ilmoitustaululla joku litania kirjoitettu jollekin asukkaalle kuka on ilmeisesti pitänyt jatkoja joku ilta tuossa. Minä en edes ole mitään ääniä kuullut, mut noh, jotkut varmaan kuuntelee naapureidensa elämää seinä korvassa kiinni.

Pitäis tässä vissiin isänpäiväksi jotain keksiä. Puhelinsoiton vaikkapa. Minust ne on kivempia kun kortit. Tuparikortit oli kyllä tosi kivoja, mutta ne onkin once or thrice in a lifetime.

Kaaoskaaos hraa!

Niin, halloween. No saatoin olla humalassa. Mielenkiintosta porukkaa täällä kyllä näkee yöelämässä, irstaileva poke ja baarissa joku tuli meille munaansa tarjoamaan. Ei kelvannu :/

Tsiigaa mua kun me nähään, mä oon niin leija!


np. Cheek + muut - Mä oon niin leija