Minä olen kyllä loman tarpeessa. Ajoittaista henkistä väsymystä unohtamatta on sellainen fyysinen uupumus että oon jo ollut ihan tarpeeksi töissä tänä vuonna, haluan jo vapaalle. No, kaksi viikkoa vielä, puuh. Tänäänkin siirsin erästä työprojektiani huomiselle tai perjantaille, en yksinkertaisesti jaksanut tänään mitään ylimääräistä. Plus satoi vettä, ei onnistu ikkunoiden kanssa häärääminen silloin. Ööh. Mööh.

Kun tulin kotiin äiti kertoi että sisko oli soittanut. Nyt asiat alkaa ilmeisesti taas olla suhteellisen kunnossa. Hyvä. Ei tee hyvää kellekään nuo äidin iänikuiset rypemiset.

Mel Gibsonille soitin kun alkoi sataa ja kerroin Kouvola-suunnitelmistani. Siis että voisin muuttaa sinne.
"Mitäs sie sinne?"
"Huvikseen."
"Jaaaaa... minkäslainen poika siellä on?"
"No ei siellä mitään poikaa ole."

Aina sama kysymys kun olen jonnekin menossa :)
Kyselin myös että jos hän minuu voisi auttaakin siinä. Kyllähän tuo lupautui jos sattuu vapaapäivät kohilleen. Piih.

Näin unta että Risto ja Jani kävi meillä. Matkalla meille minä kävelin vähän matkaa edellä ja koko ajan löytyi jonkinlaisia kolikoita maasta (eivät olleet euroja), joita sitten keräsin talteen. Kaikkia en ehtinyt ottaa, mutta nuo toiset keräsivät sitten ne loput. Thjaa-a.

Niin.


np. Saybia - The Day After Tomorrow