Olen niin hirveän väsynyt. Olen myös väsynyt väsymiseen, joten tuloksena on olotila blank. Ja sokeriaddiktio. Miten minä saan asioita järjestymään? En osaa aloittaa mistään. Kaikki on vaan kaaosta, myös kirjaimellisesti. On myös huono olo.

Mutta. Jotain piristävää silti, minulla on ihan lyhyt tukka (jolle ajattelin tehdä vielä jotain) ja keltainen paita. Sitte huomenna menen katsomaan siskon vauvaa, Loorakin tulee mukaan. Sitten äitini vie meidät Kotkaan katsomaan Cheekiä. Kyllä, Cheekiä.

Palefacella on uusi suomenkielinen levy, kewl.

Näihin tunnelmiin loput viikonlopusta viettämään:

http://www.youtube.com/watch?v=dm2r9NJie0c


Absintti, viski jäillä

valuu räkä jo poskipäillä,

joku on vinos, kuitteja pinos, mitä mä ostin näillä?!

Eikun Sedulaan pyörimään, enkä vieläkään syö mitään

lopulta yö lopulta lyö,

lopulta ryömitään aina takaisin Mainilaan,

pyydän portsarin painimaan,

mut oksennan vissiin Tigerin hissiin.

 

 

This post was offered to you by lakoninen Merle.