Unohdin tuossa eilen Twilight-huumaltani kertoa että naapurini halasi minua eilen rappukäytävässä. Höpötti jostain ulisevasta ja mölyävästä naapurista ja kysyi kuulinko edellisenä yönä mitään. En. Mutta aiemmin olen kuullut jotain, en kylläkään mitään ulinaa. Enivei, sitten hän sanoi että minä olen niin ihana naapuri ja halusi halata. Ja että aikoo puhua vielä puolestani jossain ihme taloyhtiön kokouksessa, ei terve. Olen ihana! Haha, voi elämä. Tuleekohan minusta nyt tämän taloyhtiön lemmikki? "Ihanaa kun täällä asuu vielä hyviäkin nuoria!" Samalla se käski pitää silmällä jotain häädön saanutta naapuria, että pyöriikö se vielä täällä. Kuulemma joskus uhannut sytyttää koko talon palamaan, mutta ei kuulemma tarvitse pelätä. Taidan vetää puoleeni omituisia ihmisiä.

Nyt katson Twilightin uudestaan, en malta odottaa hyvälaatuista kuvaversiota *sigh*
Ja miten saisin sen kirjan! Haluan lukea sen/ne englanniksi, Imatralla olisi ensimmäinen osa. Saisikohan sen siellä jouluna luettua. Hmm.

Olen ollut romanttisella tuulella jo pidemmän aikaa, mau.

<3


np. Lamb - Gorecki [etsikää ja kuunnelkaa tämä!]