Minulla on idea ja tahtotila; milloin nähdään kaikki Helsingissä? Ja kaikilla tarkoitan no, kai kaikkia mahdollisia halukkaita? No, tunnistatte varmaan itsenne. Ja miksi Helsinki? Koska tahdon sinne pitkästä aikaa, tarvitsen Helsinki-aikaa. Lisäksi se lienee kätevin kaikkien kannalta (paitsi naatin). Ja sieltä kaikki alkoi! Tai jotain.

Sulloudutaan kaikki raasiksen kämppään nukkumaan.

 

Hei kirjoitan ylös mitä kaikkea minun pitäisi tehdä:

- mene hammaslääkäriin

- täytä ja lähetä lappusia

- siivoa

- pese pyykkiä

- tee ennakkotehtävät

- oli kai jotain muutakin. Mitä?

Miksei tässä vitun kyrpätekstikentässä voi toimia tuo space kunnolla, HÄ? Pardon me.

 

Mietin että miksihän ihmisillä on ihan mieletön himo ja tarve valehdella minulle. Mikä siinä on? Wot? En mielestäni käytökselläni mitenkään erityisemmin salli tai etsi sitä. Aina jompikumpi; olen vainoharhainen, tai joku on runkkari. Yleensä runkkarius tapahtuu. Miten ihmeessä muut ihmiset asioi keskenään, enkö minä vaan osaa? Ja siis, eikö ihmiset osaa kohdella toisia hyvin tai edes lähestulkoon inhimillisesti/kunnioittavasti ilman että se pitää takoa heidän päähänsä ratakiskon palalla kun rautalanka ei enää riitä? Tai sitte minulla on käynyt ihan jumalattoman paska tuuri.

Kysynpähän vaan.

 

np. Devin Townsend Project - Numbered!