Kirjoitan tässä nyt sitten blogia kun ei ole muutakaan tekemistä. Olen Ankdammenissa ja joku Kotihurri, oikealta nimeltään Jan, puhuu minulle. Hän kylläkin puhuu aika paljon kaapissa, en tajua miksi, koska en minä puhu kaapissa. Nyt se on hiljaa, se on aika tylsä. Sanoin etten osaa ruotsia niin paljon kuin ymmärrän, högö. Ehkä hän halveksuu suomalaisuuttani. Ehkäpä, ehkäpä?  Tai sitten hän ei vaan ymmättä suomea, hohoho. Tai ehkä hän on ujo, tai etsii salaista nettiseksiseuraa, jota minä en hänelle tarjoa. Hahaha. Voi vittu miten tylsä tyyppi, eihän se edes sano mitään! Tulkaa te nyt tänne, te muut ankkalaiset. Mutta ei, ettehän te tule, vaan jätitte minut yksin.
Tulen nykyään humalassa helposti vihaiseksi. Onkohan minulla patoutumia? Ai onko! Hahhaa!

Ja huuletkin on tämmöiset. Ei ne kuivat olet, mutta ne oli kuivat ja nyt niissä on viiniä ja ne tuntuu oudoilta. I WORSHIP YOUR LIPS ONCE RED AS WINE.

Voi vittu että on paska tyyppi tuo Kotihurri, ihan hiljaa vaan jurottaa tuossa vaikka yritän vähän keskustella. Krääh, missä te olette!

No niin, nyt on puoli pulloa viiniä juotu. Jaahas. Öhhöhöhöö. Toivottavasti saan unta heti kun menen nukkumaan. Lallallaa.

PÄIVITYS: Jaa tuolla on joku toinenkin tyyppi, ne varmaan kaapittaa keskenään tuon hurrin kanssa. Miksei kukaan puhu minulle tai edes kaapita kanssani!
Nyt soikin Nightwishin Forever Yours.

Fare thee well, little broken heart
Downcast eyes, lifetime loneliness

Whatever walks in my heart will walk alone

Constant longing for the perfect soul
Unwashed scenery forever gone

No love left in me
No eyes to see the heaven beside me
My time is yet to come
So I'll be forever yours


np. Slipknot - Metabolic