Hmm. Arvatkaa mitä. Menen sunnuntaina töihin koska joku on vittuloinut työvuorolistoja. Hmm. We'll see how the situation develops. Ja asioitsin yhden ilmiselvästi enemmän tai vähemmän invan henkilön kanssa. Asiaan liittyen, itse asiassa. Oikeasti, epäilen että hän on vähän päästään vajaa ja yksinkertainen  *katkera raasulaamainen sävy*. Nooooooooh!

Tulin kotiin tuossa ennen 11 ja aloin tässä nyt juomaan J. P. Chenet'n Merlot'ta. Minulla on vielä yhtä Chenet'tä maistettavana! En vaan muista nimeä. Mutta tämä Merle tässä, on punaviiniä! Mmmm. Eihän minulla tässä oikein mitään muuta stimulanttia ole kuin juoda tätä viintä, mutta Merleä juon kun Merleä päätin tänään juoda! Niin, että saatana. Sitä paitsi, olen ansainnut tämän! Huomenna sitten krapulassa piirrän iskälle hirven. Joo.
Olette nyt kyllä aika vitunmoisia homoja, kun olette homoilemassa ties missä, ja minä täällä homoilen yksinäni. En usko teidän ilmaantuvaan, ainakin se on epätodennäköistä, sillä kello on jo tuon verran, ach! Ja minua aina vingutaan meseen mutta nyt sielläkään ei ole KETÄÄN. Minut on petetty.
Tästä tulee vielä masentava yö. No, ehkä voin sitten pitkästä aikaa itkeä itseni uneen ja koittaa olla tukehtumatta ahdistukseen. Höhöhö.


np. Ill Niño - All The Right Words