Lallatilaa. Tässä tämmöinen aamupäivä taas, olin tutorimme kanssa aamukuudesta eteenpäin töissä. Se muuten pisti minut maanantaiksi yhden työkaverin paikkaan töihin (työkaveri mukana) ja sanoi että siellä on kuulemma kamala kaaos, että jos katon ne ja ne ja ne jutut että on kunnossa. Mikä ihme laadunvarmentaja minä taas olen? En jummarra. Se pisti minut kattomaan hommia jo kesällä o_O jos muistatte. Joo-o, ei siinä mitään. Haha, työkaveri sattuu vielä olemaan vainoharhaista ja mielikuvitusrikasta sorttia, että pitää vähän kattoa mitä tekee tai sanoo, muuten se alkaa vielä pitää minua jonain tutoreiden kätyrinä. Voi jehna. Mut no, eipä siinä, en minä välitä.

Piti muistaakseni kirjoittaa jotain muutakin.. joo, pitää soittaa kirjastoon. Vaikeaa tämä kirjojen luku nykyään.

Ostin Runebergin torttuja!

Ainiin ja näin jonkun unen jossa oli taas pitkästä aikaa raasulaama, en vaan enää muista mitä siinä tapahtui. Sitten näin vielä jotain mielenkiintoistakin unta, mutten muista sitäkään. Tjoo.

Ainiin, äiti tuossa yksi päivä otti asiakseen alkaa puhua, hmm, asioista. Ja nimenomaan kysellä. Mutta ei siitä sen enempää. Plus se on käyttäytynyt jotenkin poikkeuksellisen äidillisesti viime aikoina. Äidinvaistoja?

Eikä lammessakaan eikä mesessäkään eikä missäkäänkään ole ketään, mmöh.

EDIT//
Haha, voi jee, tulin äsken töistä ja siellä oli jollain ympäristötoimen tyypillä läksiäiset. Noh, menin sitten sinne keittiöön ja niillä oli siellä kaikenmaailman härpäkettä, mm. laatikko viiniä ja muuta alkoa. Ja ruokaa. Niin, ruokaa! Kun menin siihen niin yksi niistä kysyi että haluanko jotain syömistä. Olin ihan että herranjee, ja sanoin että no en kyllä ehi jäädä syömään kun bussi lähtee. No se sitten alkoi pakata minulle sitä ruokaa mukaan ("Laitetaan siulle vähän evästä!")!
"Kummasta tykkäät enemmän, lämmin- vai kylmäsavulohesta? Ja tästä saat viel patonkia ja."

Voi juupeli. Ja sitten:

"Tahotko oluen vai siiderin?"

!!!
Otin siiderin. Sitten ne sanoi että omalla vastuulla sitten, siinä on päiväys vähän mennyt, högö.
Tässä nyt sitten juon väljähtynyttä (no ei tää oikeasti ole) siideriä ja syön patonkia. Sain tähän vielä jotain ihme leikkelettä. Mutta joo, tosiaan. Ei ne vissiin ihan ainakaan inhoa minua siellä, innoissaan näyttivät olevan. Ite olin ihan melkein monttu auki, hoo. Jos nyt sitten saan tästä siideristä jonkun taudin ni ei haittaa. I'm worth it! *heilauttaa tukkaa*


np. Herra Ylppö & Ihmiset - Tyttö epäkunnossa