Noh, olin sitten tosiaankin eilen ja tänään joku väliaikaispomo tai jtn. Vaikka paikalla on kaksi vakituista työntekijää, minä saan vastuuta kun pomo itse joutuu olemaan muualla. Minun pomo on paras tyyppi maailmassa ja kaiken lisäksi vielä tykkää minusta. Ja sanoi että tietää että minuun hän voi luottaa. No, eipä sillä, kyllä minuun voikin. Olen kolmessa viikossa edennyt melkoiseen öh, asemaan. Mielenkiintoista.
Hoh, kaiken lisäksi saan komentaa yhtä ärsyttävää tyyppiä. Miltäköhän se siitä vaikuttaa, hän kun on ollut töissä saman verran kuin minä. Mutta ihan se on hänen omista tekemisistään kiinni, ezillai.

En tiiä mitä tekisin syksyllä, toivottavasti saan töitä. Mutta mitä? Mieluiten toiselta paikkakunnalta niin voisin jopa muuttaa. Voisin muuttaa esmes Helsinkiin tai jonnekin lähimaastoon, mutta sieltä on vaikea saada töitä ilman kämppää ja toisinpäin. Ehkä tämä elo menee vielä johonkin toivottuun suuntaan.

Olisi hienoa olla ekologi.

Vielä se yksi asia mietityttää mutta ei siitä sen enempää.


np. Maj Karma -  Attentaatti