Hömhöm, meinasin kirjoittaa jo aikaisemmin tänne mutta sitten tuo hiiri taas temppuili ja teksti hävisi. Ehkä ihan hyvä niin. No mutta, tilanne on nyt kuitenkin se, että minun sisko lähti jo tänään pois. Ei niiden eilinen riita selvinnyt, oli tänään kuulemma jotain huutoa ja äiti on nyt jossain huitelemassa. Vissiin se kuitenkin ihan suht järjissään on kun lupasi tuoda mulle pyöränsä että pääsen töihin, minun pyörästä kun nyt lähti kuin lähtikin se poljin kokonaan irti. En kuitenkaan kaatunut, kiitos käsijarrun ja ei niin nopean vauhdin (pysähdyin noin metrin ennen suojatietä). Siitä sitten vaan keräsin polkimen ja ruuvin talteen maasta ja kävelin loppumatkan kotiin. Onneksi olin jo puolessa välissä, ja menossa kotia päin. Pihalla olikin sitten siskon mies odottamassa auton kanssa ja he sitten huristivat takaisin Helsinkiin. Kaikki menevät nyt sinne, jopa hotelliväki (tai pelkästään Allu ja raasis?). Voisinpa minäkin.
Minulla on nyt sitten edessä täysin vapaa viikonloppu. Vihdoin. Äitinkin pitäisi mennä Kuopioon käymään. Onneksi sillä on se miehensä, ettei jää taas minun kontolle kokonaan hänen pähkäilyt. Voisin nyt vihdoinkin lukea, ja ehkä ehtisin jopa kirjastoon viikonlopun aikana, kaipaan sinne niin. Ehtisin kyllä lukea tuon Deppin loppuun lauantaihin mennessä jos saan vaan aikaiseksi. Lauantaina voisin sitten sinne kirjastoon mennä. Katsotaan.

Juon tässä kahvia savvy-horoskooppimukistani. Se sanoo näin:
Business-minded
Loving
Intuitive
Savvy
Receptive
Family-oriented


"Vaik tyyni oon kuin aamu, mun mieli myrskyää."


np. Coldplay - The Scientist