HUAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Hahahahaha. Olen tässä kotona, kuten huomaa varmaan ja kello on tuon verran. Tulin kotiin noin puoli 5. Menin töihin puoli 8. Aion vielä mennä töihin kahdeksi tunniksi. Hah hah haa! Ja pomo on lomalla. Ha ha ha ha haa! Huomenna menen 7 töihin enkä tiedä kauan siellä kestää, hahahaha. Älkää nyt käsittäkö väärin, enhän minä valita! Ehkä pomo konsultoi meitä mutta se on sitten vain niin että turpa kiinni taatelipää, you owe me some money! Ei minulla pomoja ole. Minä olen minä. Ja minä olen. Hahaha.
Ja kun tuliin kotiin, äiti oli täällä masistelemassa. Hahaa! Dumdidumdum. Minä kyllä tiedän, mistä siinä on kyse (joskaan en ihan aina jaksa käsittää), mutta en nyt JAKSA. Sama vanha typerä asia. En JAKSA. Enkä minä sille mitään voikaan, enkä kyllä nyt aiokaan. Kun ei minua kuunnella. Mutta MINÄ kyllä kuuntelen. Ha ha haa!

Kiroilin tänään töissä kuin merimies.

Merlelle pullo viiniä ja sassiin siitä.
Tupakkaa pitää ostaa heti. Sitten kun lähden. Nyt sitä menee jo töissäkin. HAHAHAHA.


np. vitut tässä mitään jaksa kuunnella, hä? En ehdi kun aion SYÖDÄKIN vielä tämän vuorokauden aikana.