Hmm, Helsinki. Könysin sitten joka tapauksessa humaltuneena kotia (siskon luokse) tuossa viime lauantaina. Olin nähkääs ensin Erikan kanssa pussijuomilla Espalla ja sitten mentiin yhteen räkälään, jossa sattui olemaan paras ystäväni ja yksi toinen ystäväni, joka oli silloin Helsingissä (ja hänellä oli vielä synttärit sinä päivänä). Tiesin kyllä että ensin mainittu oli siellä, mutta jälkimmäinen tuli sattumalta. Melkosta. Se johtui varmasti taas Erikasta, hän on saanut itsensä ja minut törmäämään mielenkiintoisiin tuttuihin Helsingissä, ja monesti. Mutta juu, siellä kun ilkamoitiin niin tajusin, miten onnekkaasti miulla onkaan ihania, hauskoja ja erikoisia ystäviä.
Sitten tosiaan könysin taksilla siskon luo, menin samalla taksilla siskon miehen kanssa, se kun oli myös silloin kaupungilla. Ja sen piti nousta taksista ulos ennen kuin koko taksi ehti lähteä minnekään, kun jäin ulkopuolelle huutamaan taksikuskille (sillä oli ongelma mun limun kanssa), högö. Mentiin seuraavalla taksilla. Ihme taulapää kuski, melkein merkelöin sen.
Muuta Helsingistä, noh, tärkeiden ihmisten tapaaminen jäi uupumaan yhdellä henkilöllä. En ole vieläkään kuullut mitään kyseisestä ihmisestä. Ja taidanpa olla liian ylpeä kyselemään perään. Eipä sillä että se sitä ansaitsisikaan tällä hetkellä. Ezillai.

Ostin tänään DVD-juhlajulkaisun; Kaunotar ja Kulkuri. Oih.

Olen tässä ollut vähän estynyt tietokone-elosta, nähkääs kun uusin ja viimeinen Potter-kirja tuli viime la ja olen nyt maanisesti lukenut sitä niin paljon kuin olen ehtinyt töissä käymisen ohella. Häpeällistä oikeastaan että oon lukenut sitä jo viikon. Jos ei olisi töitä, niin olisin lukenut sen kahdessa päivässä yötä myöten. Oon sitten taas vähän aktiivisempi kunhan se on luettu, eikä siinäkään kauaa enää mene. 608 sivua yhteensä, yli puolet luettu. Käytän koko huomisen vapaapäiväni siihen. Olin tosiaan tänäänkin töissä, poikkeustapaus. Ja sitten vain yksi vapaapäivä ja ma taas töihin. Tänään oli vielä pidempi päivä, joka meni loppuajasta ihan naurettavaksi väsymyksen ja kaiken maailman rasituksen takia. Alettiin melkein pitämään karnevaaleja yhden ikätoverin kanssa. Lopulta meistä sitten vain yksi jaksoi käyttäytyä suhteellisen aikuismaisesti. Högö. Mutta karjalan vosu ilmestyy sitten taas piakkoin Ankdammeniin, raasulaama.

Ensi viikolla sitten taas Helsinkiin, häähumua.

Hitto, pitäisikö repäistä ja katsoa vihdoin tuo Englantilainen potilas. Pitäisi, onhan siinä sentään Ralph Fiennes (joka on muuten aika oiva Voldemort).


np. Maj Karman Kauniit Kuvat - Hullu huutaja