Öyh, voihan vömmelö. No eilenhän minä join ja kävin katsomassa Irinaa. Ja sitten kävelin kotiin. Matka kesti tunnin. Ja minkä takia te nukutte tai jotain just silloin kun minä tarviin seuraa, hä?
No mut juu, nyt on hieman heikko olo mutta kyyyyllä se tästä. Jaffaa tässä nyt haluaisi, ja jotain ruokaa. Mitähän sitä söisi? Tjaa. Kauppakin olisi auki mutten taia jaksaa raahautua tuohon parinsadan metrin päähän :/ jos kokeilisin?
Emt!

Ei mut hei se Irina oli hyvä kyllä niinkun. Ja öö, fanit oli hullumpia änkijöitä kun Kornin keikalla, hyvä ettei tappeluja tullut?!

Kattelin muuten siellä baarissa että siellä oli semmoinen juliste joka kertoi Ylpön tulevan sinne tämän kuun loppupuolella :] taidanpa mennä katsomaan, mhii.

Joo ja mikä vittu siinä on että aina minulta kysytään baarissa arvioita muista ihmisistä tai muuten vaan aletaan arvostelemaan? Meidän pöydän luona kävi yhdessä vaiheessa yksi tuttu tyyppi, ja sillä on pitkähkö tukka jossa on vähän jotain värihärpäkkeitä. No sitten joku kauluspaita-amis siinä jutteli sen kanssa ja heti kun tämä tuttu lähti pois sanoi minulle että "Eiks niin että ton jätkän pitäis mennä parturiin?"
"Mitenni, miun mielestä sillä on kiva tukka."
"No just joo."

Ja samantyylinen juttu se yksi nuija siellä Clubilla. "Mä oon stailisti!"
No jeejee, thumbs up.

Ainiin ja kävin baarissa kaks kertaa miesten vessassa. No en jaksanut jonottaa kun akat vaan meikkaa vessassa! Eikä siinä mitään kun kävin parhaan ystäväni kanssa siellä, mutta sitten yhdessä vaiheessa kun menin yksin ja oli taas jonoa, niin ajattelin että perhana menen nyt kyllä sinne miestenvessaan taas, olen sitten ainut nainen siellä tai en. Mutta törmäsin yhteen toooosi vanhaan koulukaveriin joka myös tuli miestenvessaan! Miesten reaktiot oli sekalaisia, jotkut oli huvittuneita, jotkut kainosteli eivätkä kehdanneet tehdä mitään paitsi sitten kun oli pakko "Ei myö katella!", jotkut olevinaan napisi ja jotkut luuli tulleensa väärään vessaan. Mhöhöö.

Hei menkää joku minun puolesta kauppaan hakemaan jotain syötävää, jooko, kiits.


np. Irina - Minä