Kirjoitan nyt koska haluan jo kirjoittaa (yes it's been a long time, my friends), mutten varmaan jaksa kirjoittaa paljon mitään joten jatkan huomenna. Tai joku muu päivä, huomenna olen työnarkomaani ja juoksentelen.

Tänään minä olen ollut hyvin väsynyt, kohtahan sitä voisi nukkuakin kun huomenna on herättävä 5 jälkeen. Eilen näin vahingossa ööm, tuttuja, joita en ehkä olisi halunnut nähdä mutta noh, handlasin! Onneksi Loora oli mukana.

Terveydentilani: selkeästi parantuneempi. Toleranssini on palannut enkä ole huonovointinen koko ajan. Muutenkin olen pirteämpi ja energisempi. Viimeisin tujaus oli vaan nyt sitten tuo yksi hammas, joka meni tulehtumaan. Hammas itse on kuulemma kuollut ja juuri päässyt sitten tulehtumaan vaivihkaa. Taisin sen hampaan tappaa viimeistään silloin kun uutiset Losin junatapauksesta kantautuivat korviini ja seuraavana aamuna hammas teki kuolemaa. Purin sen kuoliaaksi. Mutta nyt sekin asia on hoidossa, vielä pitää juurihoitaa pari kertaa niin eiköhän tuo pysy aisoissa, ei ole enää oireillutkaan vaikka hoito on ikäänkuin puolivälissä. Saahan sen sitten joskus vielä repiä irti jos ei mikään muu auta. Revitään tai ei niin nyt olen käsittääkseni aika kattavasti sairastanut aika pitkälti joka ruumiinosallani, joten ehkä tämä nyt riittää ja pääsen noususuuntaan.

Hmm! Mieleni tekisi hankkia uusia vaattehia ja sen semmoista. Looralta sainkin jo kahdet kengät, jee.

 

np. Slipknot - Snuff