Huh, juu, näin siis unta. Näin kyllä monta, siksi otsikko monikossa, mutta muistan vain nyt tämän yhden. Olin siinä unessa siis ollut lanttu-Lauran kanssa jossain hummaamassa, baarissa yms. NOH. Sitten aamulla, herään vieraasta kämpästä. Ja kenen kämpästä; jonkun täysin vieraan tummaihoisen tyypin luota (en kyllä ole ihan varma tavattiinko sitä siinä illan aikana, siis että muistinko sellaista)! Olin siinä sitten ihan että apua, mitä mää täällä teen. Ja tyyppi hymyilee kuin hangonkeksi, hö. Sen mielestä tilanteessa ei ollut mitään ihmeellistä. Laitoin vielä lantulle siinä viestiä että herranjee miten hitossa oon tänne päätynyt, missä sinä oikein oot.
   Äh, joo, kyllä se tyyppi vissiin olevinaan oli jotenkin tuttu. No mut ei siinä mitään, minua vaan jänskäs siinä tilanteessa kulttuurierot. Kun en tiennyt yhtään miten olisi pitänyt olla kun ne on jotain afrikkalaisia. Että miten pitäisi käyttäytyä perheen läsnäollessa ja paheksuuko ne kun ollaan oltu baarissa ja mitä niillä on tapana tehdä ja öö. En uskaltanut poistua huoneesta etten näkisi vanhempia ja muita perheenjäseniä o_O mutta tämä tyyppi käyttäytyi koko ajan niin ettei siellä mitään sen ihmeempiä ihmisiä ole odottamassa ja oli vaan huvittunut minun hermoilusta. Ja jostain kumman syystä minun piti käydä suihkussa. En tosiaan tiiä miksei sen olisi voinut antaa olla. Siinä jossain välissä sitten näin sen tyypin isosiskon joka kävi kylppärissä (näin siis sain selville missä se oli). En halunnut joutua etsimään kylppäriä ettei kukaan ehtisi nähdä minua. No, suunnistin sitten kylppäriin ja kohtasin sen siskon matkalla, hän oli syömässä aamupalaa, ja oli semmoinen kaunis ja rastapäinen.
  Menin siinä sitten kylppäriin ja uni loppui jotenkin siihen että menin sinne suihkuun. Huhhuh, en käsitä, ihme uni. Ps. se asunto oli tosi hieno, eli ne oli jokseenkin rikasta väkeä. Merle kauniin ja hienon afrikkalais-väen kotona!


np. Chris Cornell - Billie Jean