Yhyhyy, sniiif, itku, ääk. Minun pitää soittaa maanantaina johonkin tietokonemaailmaan kun nyt tässä koneessa ei enää toimi automaattiset päivityksetkään ;< Windows on taitanut posahtaa. God damnit! Huoooh. Positiivista tässä on se, että takuu on vielä voimassa, humh. Suunnittelin että voisin hommata kannettavan mutta mistä saan siihen rahaa. Niin ja ajatelkaahan jos tämä kone nyt menee huoltoon niin minun pitää olla jonkun aikaa ilman konetta! :o Ei pelkästään ilman nettiä, vaan ilman koko konetta! Voi tyhjyys. Mutmut, pitää tehdä what it takes.

Joo-o, tavallaan vähän viivästyi ja unohtui se iskälle soittaminen muttei minun sitten tarvinnutkaan soittaa sille, se soitti nimittäin tänään itse. Onko tämä nyt sitä telepatiaa? Heh, iskä sanoi menevänsä jollekin ATK-kurssille kun ei muutakaan keksi. Tai on se kuulemma hirviä leikellyt, kaikkea sitä. Ja meinaavat mennä kuulemma viikoksi vahtimaan "susikoiraa". Se on välillä kyllä jotenkin hassu. Ajoittain tahtomattaankin :) ehkä se on tulossa vanhaksi.

Koin heikon hetken tuossa kun katsoin Tunnit loppuun. Eiköhän tämä.

Piti kait tässä jotain muutakin kirjoittaa. Vai eikö? Ei kai.

Jaa niin! Olin tyylikäs ja lähdin töihin puoli 5 aikaan valvottuani sitä ennen. Joo ja olin töissä vaan puoli tuntia! Tämä on jo ennätys.


np. Natasha Bedingfield - Wild Horses