Minun piti kirjoittaa jostain. Ehkä se tulee mieleen tässä kirjoitettaessa.

Löysin sieltä baarista taas rahaa, reilun euron, höhöhö. Olen kyllä kohta rikkaampi kuin itse suuri kroisos naat.

Hitto kun en oikeastikaan taas muista. Tosi ärsyttävää, en muista mitään.

Mutta öö, minun pitäis nyt alkaa säätää asioita sil viisii et voin lukea keskenjääneet kirjat loppuun siirtyäkseni uusiin ja innoittaviin, ja että voin kirjoittaa ja piirtää. Ainiin ja pitää pyytää joulukuun alusta pari vapaapäivää.

Ooh, ainiin, jee, telkkarista tulee tänään Justin Timberlaken konsertti!! Ahiahihahiahimhihihihih! *merlissima*

Krhm.

Tästähän tuli taas melkoista höttöä! Kuten ovat aivonikin.

No hei, tulen sitten kirjoittamaan lisää kun muistan, helvetti sentään.

EDIT//
Miten minun äiti on ollut viime aikoina niin nerokas, äsken kun sanoin hänelle että pyörän vaihteet jäätyi aamulla, niin äitipä siihen että "No oisit pannu vaan kakkosta"
HAHAHAHAHAHA!

Aahhah, olen sairas.

Niin ja tosiaan, olin varsinainen Merkele tänä aamuna (kuten usein aamulla, jos minun kanssa koittaa kommunikoida). Ryömin huoneestani tärähtäneen näköisenä keittiöön, jossa muu talon väki oli jo kahvia juomassa. Ja sitten.
"Et kai sie töihin nyt mee?"
".... No meen! *SAATANA*"
Jurotin pöydän ääressä ja koitin olla sanomatta mitään, koska kaikki mitä puhuin, oli joko hullua tai äksyä. Sitten sekoilin, luulin että pannussa oli teetä (en tiedä miksi), niinpä kaadoin sokeria kuppiin (en tiiä miksi laitoin sen ensin) ja meinasin kaataa sitä "teetä" siihen perään. Katsoin siinä sitten unisilla silmilläni kahvipannua ja sanoin "Täs on kahvia."
"Öö, no niin on."
"Mie luulin että teetä. En mie juo kahvia sokerin kanssa."
Ja sitten otin kaapista kulhon ja kaadoin sokerin kupistani siihen. Ei olisi varmaan kannattanut kaataa sitä takaisin sokeriastiaan, ayeh?

Käyn nyt syömään riisipuuroa, äiti teki (kohta on joulu jee!). Miten te syötte riisipuuronne? Minä laitan kanelia ja sokeria ja sekoitan ne puuron kanssa mössöksi. Maisk.


np. The Rasmus - Someone Else