Arvatkaa mitä unta mie näin! Näin unta Johnny Deppistä! Huuh. Se alkoi jotenkin niin, että olin koulussa (vanhassa lukiossani kai) ja istuin käytävällä pöydän ääressä, ja sitten näin Johnnyn. Minua alkoi ujostuttaa kamalasti ja vaikka toivoin öö, jotain, niin toivoin ettei hän huomaisi minua (tuntui samaan aikaan kouluaikaiselta ihastukselta ja Johnnylta jotenkin..?). Olimme myös jotenkin tuttuja, en tiedä miten (samalla tavalla kuin joku samassa koulussa oleva ihastus?!). No huomasihan hän tietenkin ja tuli sitten siihen istumaan kanssani, hänellä oli tukka silmillä ja hän näytti kivalta ja öö, heheh. Sitten olin hämilläni (mikä nolostuttava uni) mutta Johnny oli mukava. Sitten en muista mitä tapahtui mutta Johnny tuli meille yöksi! Juteltiin kauan jostain, joka tuntui tärkeältä, mutten muista siitä mitään. Puhuttiin hienoja asioita. Hmm. Loppuosaa unesta en oikein muista mutta minulla oli kuitenkin todella mukavaa Johnnyn kanssa, högö :>
Voi herraisä, kaikenlaista..

Juu, koitan tässä vähän rentoutua tai jtn, tulin 6 aikaan töistä. 9 h päivä, wihii. Saas nähdä millainen huomisesta tulee.

Odotan innolla Draculan lukemista! Tämä on aika hienoa, kun mulla on ollut viime aikoina jo aika pitkän aikaa vaikeuksia keskittyä lukemiseen ihan vain lukemisen innosta. Tämä kirja kiehtoo varmaan sitten tarpeeksi. *punainen kieli roikkuen*

Joo, ja sain oikeasti eilen kirjoitusideoita. Hiivatti. Taidan kirjoittaa kun saan aikaiseksi aikaa ja rauhaa.

Piirtämisenkin suhteen sain jotain oivalluksia.


Tiditittidititii. Trust me it would scare you.

:)


np. Natasha Bedingfield - I Wanna Have Your Babies {rabies}