Haha, eipäs jäänytkään! Siis blogaus tältä kuulta tekemättä. In your face and computer screen!

On pitänyt aiemminkin jo kirjoittaa mutten ole joko jaksanut tai sitten ei ole ollut tarpeeksi kirjoitettavaa. Ei kyllä ole oikein nytkään. Tai no periatteessa aina on? Jaa-a!

Oikeastaan te ehkä tiedättekin jo kaiken lähiaikojen tapahtumista, koska olen hieman aktivoitunut lammessamme viime aikoina.

No nyt tämä menee paskajjauhamiseksi.

Kuuntelen Chisun uutta levyä (btw inhoan sitä Baden-Badenia). Mutta minulla on tunne että loput levystä on ihan eri juttu. En minä Chisuun ole erityisemmin edes tutustunut? Nyt tuli taas tämä tämmönen fiilis, mikä joskus ajoittain joidenkin asioiden suhteen vaan tulee. Että pitää ottaa selvää. Tai että jossain on jotain. Syytähän en tiedä.

Vähän harmillista kun levyn yhdestä biisistä tulee mieleen viime viikonloppu, tai yksi osuus siitä. Enkä ehkä oikein viitsisi muistella ja ajatella. Nyt taas sitten mietin että miksi varsinaisesti? Siis tiedän kyllä miksi, mutta tuntuu että syitä on nyt useita, ehkä jotain piilotettujakin. Joka tapauksessa, tuo biisi on nyt ehkä vähän pilalla. En minä tiedä. En haluaisi pitää siitä. Pakko vaan kai kuitenkin.

Olen minä kummallinen.

Niin ja kävin eilen taas juoksemassa! Tosiasiassahan en vielä varsinaisesti juokse vaan hölkkään vaiheittan, mutta juokseminen kuulostaa kivemmalta, huijaan siis itseäni vielä jonkun aikaa. Ja joku päivä teen huijauksestani totta.

 

Mulla on sydän ja se toimii. Ja takkuinen tukka, mutta hiukset kuitenkin.

 

np. Chisu - Miehistä viis!