Unohdin jo kaiken mitä piti kirjoittaa. Mutta piti nyt vaan alkaa kirjoittaa tai en tee sitä ikinä, kyllä ne asiat muistuu mieleen.

Ensinnäkin, olen saanut jonkun hapankorppukohtauksen?

Puuh. Tuoreimpana asiana kiukutteleva kaveri otti eilen yhteyttä kiukutellakseen lisää. Yhtäkkiä minusta on tullut joku ämmä? Yritän tässä keskittyä olemaan terve, joten perättömät syytökset ei liiemmin auta. Löydättekö muuten logiikkaa seuraavasta kuviosta: Toinen ei suostu puhumaan, minä yritän saada vastausta monta kertaa, kunnes lopulta annan olla ja olen hiljaa 2 kk. Sitten toinen väittää että yhtäkkiä lopetin puhumisen ja olen tehnyt hänestä itselleni tarpeettoman enkä ole edes yrittänyt selvittää asioita. Onko tää sitä naisten logiikkaa? En taida olla nainen. Pitäkää draamanne, en minä jaksa.

Jurassic. Olin selvinpäin (kukaan ei kyllä edes huomannut, olen luonnostani niin hauska). Se olikin ainut asia mikä siellä oli muuttunut, sama paras tunnelma ja samoja ihmisiä, ja tietysti sama telttapaikka :) Jurassic-kupla toimii aina. Odotin koko ajan että olisi raptoreita tai muita dinoja kävellyt vastaan siellä. Parhaat keikat oli 2 vikaa eli Cheek (en minä tiedä mikä siinä kiehtoo) ja Flogging Molly! Siellä tanssattiin. Onneksi oli narvikin mukana, tuli hyvä Irlanti-tunnelma :>

Noin muuten olen pretty much väsynyt koko ajan mutta parempaan päin. Odottelen syksyä jostain syystä, on semmoinen tuntuma että siitä tulee hedelmällisempi kuin esim. täysin kaistapäisestä keväästä ja kesästä. Hapuilen tasapainoisuutta ja mukavuutta. Ja sitä että saa pukeutua ruskeaan. Tukankin leikkasin ihan lyhyeksi jo vaikka piti tehdä se vähän myöhemmin, mutta sitä kautta olen enemmän itseni värinen nyt. Siis hiuksista. Olen kyllä muutenkin. Ja vieläkin haluan mennä sinne goddamn elokuviin jos joku veisi.

Niin joo! Olen jotenkin aktivoitunut, ehkä eniten ruuanlaiton suhteen. Tässä parin viikon sisällä olen tehnyt moussakaa, mitä lie salaatteja, eriskummallista kanapiirakkaa, eriskummallista pitsaa, wokkeja jne. Toivottavasti jaksan tehdä vielä lisää jotain jännää. Ehkä alan vielä leipomaan tai jtn. Ei kyllä hirveästi kykene ennenkuin saan rahaa lisää. Mutta sitä ennen voin pähkäillä mitä laitan uuteen järkkykokoiseen hyllyviritykseeni. Ainakin nyt laatikoita. Tekisi mieli hommata jotain ihme värisiä, kuten pinkkejä? Olisihan se vähän sairasta kyllä. Katsotaan nyt. Ehkä jaksan taas lähipäivinä urheillakin taas, en ole tässä noin kuukauteen oikein kyennyt.


np. Katatonia - Omerta