Tänään tuntui jotenkin arvottomalta aiemmin päivällä. Töissäkin tuntui kurjalta. En oikein tiedä miksi, ei se väsymyksestäkään johtunut, koska en ollut väsynyt. Voisin periaatteessa tietääkin, mutten sitten kuitenkaan, koska ei se olisi mitenkään suoranaista. Joten enpä taida kai tietääkään. Mutta ei se onneksi koko päivää kestänyt. Ehkä minua vähän ahdistaa. Sehän ei sinänsä ole kovin uusi asia.

En minä nyt sittenkään osaa teille mitään siitä lauantaista kertoa. Jos jollekin olen jotain kertonut, niin olen, mutten tässä jaksa/osaa käydä enää erittelemään sen enempää.

Minulla on meneillään sipuliprojekti.

Mitähän muuta paskaa sitä tänne kirjoittaisi. No ei minulla nyt muuta asiaa ole, tai onko tässä nyt mikään tähän asti asiaa ollutkaan. Eipä sillä että edes pitäisin asiallisuudesta. Vaikkakin asia ja asiallisuus ovat eri asioita, ainakin tässä yhteydessä. Mutta jos nyt vähän sanoilla leikitään ni!


np. Seether feat. Amy Lee - Broken