En kertonutkaan teille etukäteen että kaverini Tommi (jota en ole nähnyt pitkään aikaan) kävi täällä eilen. En ole viime aikoina kertonut teille kyllä oikein mitään muutakaan. Mutta kuitenkin, olennaisinta tässä siis oli vaan että nähdään pitkästä aikaa, ja varmaan juodaan myös jotain. Tietenkin se juominen vähän lipsahti taas. Minua ihan juotettiin "Juo lisää, oot hyperiloinen kännissä!"
Mahdan olla tylsä ihminen normaalisti.

Niin, meillä oli kyllä tosi hauskaa ^^ Tommi on piirrellyt ja kirjoittanut tupakka-askiini kaikenlaista, kuten:
"Ja polta 1, älä polta kahta."
"Tupakoitsijat jättävät jälkeensä palaneen RUUMIIN." oletan että siinä lukee palaneen, teksti on känniläisen kirjoittamaa
"Thou shalt not smoke."
"Vittu älä juo!" <- ironista sinänsä kun juotti kuitenkin.

Ryyppykalenteri kertonee hieman jotain juomisien määrästä. Puolenyön aikaan mentiin kävelylle. Höhö, kävelylle baarin kautta. Piti käydä kattomassa millainen on lähibaari. Siellä minulle tarjottiin lonkero ja Tommi yllytti minua mm. laulamaan karaokea. "Kännissä ja läpällä!" Ja pentele onnistui, olin jo melkein menossa sen kanssa laulamaan Jenni Vartiaista! Sitten pelastuin kun baari olikin menossa kiinni. Ei saatu laulaa :/ Huhuh.

Sitte tultiin kämpille takaisin ja juotiin lisää. Tommi sammui ja minä menin merkelöimään tietokoneelle. Hyviä juttuja.

Ainiin ja saisin viikon päästä lisää töitä. Toiselta puolelta kaupunkia vaan. Eikä siinä mitään kun pyörällä menee, mutta sitten kun tulee lumet ja pakkaset niin käy matka mahdottomaksi. Ja vähän kyllä ärsyttää se paikka kun osittain pitää asioida ihmisten kanssa. Ei kiinnosta.

Väsyttää *meow*


np. Mew - 156