Heräsin tässä tunti sitten, joo. Tulin katsomaan blogiani ja mitä hittoa, 10 uutta kommenttia? Joku kaasis käynyt juttelemassa. Ja ketä ne pari muuta oli? Oikea tungos!

Nojoo, mhöhöhöhöhö, olihan pikkujoulut. Kolusin kolmen aikaan yöllä kotia ja. Huvittaa ihan hitosti, pomo oli niin hilpeänä koko illan ja sitten vielä järjesti toimistolla boolijatkot ja sitten se lähti baariin minun ja kahden muun työkaverin kanssa, hahahahaha! Uskomatonta, möhähähähähä. Sain kuulla avautumistakin, hoo. Ei satans. Loppuvaiheessa baari-iltaa hinguin tanssimaan ja hilluin siellä vähän aikaa yksinkin kun kaveri ei enää jaksanut. Sitten kyllästyin kai ja menin pois, ööh. Mikä hitto siinä on, minusta tulee ihan levoton humalassa. Ainiin tosiaan, olin humalassa. Högö. Ruuankin kanssa join viiniä, sitten siinä oli samalla kolme lasia: punaveenee, vettä ja terästeglögiä. Sitten yksi työkaveri siinä sanoi että "En olis uskonu ettei siulle yks lasi riitä kun sie näytät niin kiltiltä."
Voi jee :| sanoin että niinhän nuo monet luulee. No ei sillä! Oonhan mie tosi kiltti, juu. Joo-o.

No kuitenkin! Oli tosi hauskaa pikkujouluissa, join muuten yhden Long Island Ice Tean, högö.

Btw, näin painajaista kuolleesta mummostani. Hän oli siinä unessakin jo kuollut.

Ihmettelin muuten tänään. Kun eilen kävin nukkumaan suoraan pyörryspäissäni kun en yksinkertaisesti jaksanut koittaa selventää itseäni ensin, niin olin varma että olen ensimmäistä kertaa elämässäni oikein kunnon krapulassa seuraavana päivänä. Mutta kuvitelkaa, ei tunnu missään! Olen ihan kunnossa. Tämä on toistaiseksi varmaan paras dagen efter -olotila. Erikoista.

Ihhahaa, keskiviikkona uudestaan hummaamaan. Koppotikoppoti.


EDIT// Huuh, olin justiinsa ankkalammessa ja tajusin että törsäsin eilen sairastuttavan hurjasti rahaa kun ostin joululahjoja ja kaikkea ja viidennen Potter-leffan! Eli, menenpä tästä sitä katsomaan. Hihhei.

PS. Tänään katsokaa kaikki The Joulukalenteria!!


Mew - Like Paper Cuts