Juma mikä ilma tänään oli. En saanut happea! Oli sitten ihan mukava olla töissä, mut eipä siinä. Pomokin oli hieman huonolla tuulella, meistä taisi olla kyllä kaikki (meitä oli neljä). Tiesittekö, että kuumuus ja hapenpuute lisää stressiä? Jumalaus.
Töistä jatkettakoon, kävin tänään taas siellä palolaitoksella. Hehe. Ja högökin vielä, palomiehet taitavat olla yksinäistä porukkaa, siellä oli kaikemmaailman lehtiä ympäri pömpeliä (lähinnä makuuhuoneissa ja vessoissa). Hupaisaa. Ja katselin silmät pyöreinä kun yhtäkkiä olin palomiesten saartamana; raukat eivät päässeet mihinkään menemään kun meillä oli työt kesken heidän huoneissa, taukotuvassa, keittiössä ja missä vaan. Valloitimme koko tönön. Ja joku ambulanssinainen meni semmoista palomiestankoa/putkea alas, harmi kun en nähnyt sitä. Ja miekkoset siellä ne jutteli meille kaikenlaista. Ja yksi kekkuloi yhdessä vaiheessa ilman paitaa, ja minä kun vaan käskin ottaa kengät pois, öyh. Niin ja siis käskin sen takia ettei saanut mennä vahatulle lattialle steppaamaan kenkien kanssa. Strapping lads them firefighters.

Piti kertoa jostain muustakin mutten muista enää mistä. Joo, palolaitos sumensi aivoni.

Kun minulla on nyt paljon muistettavaa taas, huomasin sen. Ja oon jo unohtanut puolet niistä. Pitäisi pitää listaa, ja niin pidänkin, tai listoja, mutta kaikista en ehdi muistaa tehdä ja kaikista listoista en edes tiedä missä ne on. Olen unohtanut! Haa.


np. Anna Abreu - End Of Love