Voisinpa tässä vähän kirjoittaa blogiin. Jälleen pitäisi lähteä töissä käymään, ja sisko miehineen ja poikineen tulee tänne jonkun ajan päästä. Sisko jää pojan kanssa tänne viikoksi, iih. Ja huomenna pidän vapaapäivän, hiahahahahahahhiaha!
Sandidamdadamin uusimpaan päivitykseen viitaten, minunkin mieli on aika kirkas! Kirkahko. Kirka, haha! Kirkashko? Nohnoh, noin sanoisi Sean Connery.

Minua kyllä nyt väsyttää.

Eilen turhauduin kun aloin piirtelemään. Tyyliongelmia, olen jumiutunut. En saa mitään tehtyä jos alan kehittämään pakkomielteen tyylistä. Möh. Ja älkee suotta ihmetelkö, en minä teille nyt jaksa selittää että mistä tässä on kyse.

Mitäs se kello on? Jaa, pitää kohta lähteä. Eikun siis ei kohta vaan. No tässä jonkun ajan päästä.

Hittoako, alan kuulostaa naatilta. Pitäisi vielä lisätä joku pakollinen viinapäivitys. Mutta enhän minä juo ;< raivoraitis vosu.

RUAHHAHHAA!

Haha, joo, äitikin joskus villiintyy, viime yönä hää alkoi ruuvata auki Johnnya (eli vessanpönttöä, raasis tiesikin). No, yksinpuhelu meni kutakuinkin näin:
"Mite helvetissä se on näi tiukalle tän vääntäny?! Tää on ku kyrvällä isketty tähä!"
Kuulostaa kunnon duunarilta! Uskotteko, että minua nauratti?

No juu, mhehe, palaan maisemiin joku päivä, kunhan ankka-alue alkaa toimia ja kunhan olen vähän tehnyt luomistyötä. Mitäkö sitten? Noh, voisin piirtää ja ehkä jopa kirjoittaa. Juu.

Katsokaa nyt tätäkin hulluutta, enkä ole edes juonut kahvia tänään, joten kofeiiniyliannostus puuttuu. Uu, menen keittämään!


np. Moonsorrow - Ukkosenjumalan poika